Saturday, February 7, 2009

Filizce Deryalı günler video izle

8 comments:

  1. çok güzel bir şal derya hanım

    ReplyDelete
  2. sen harikasın yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. bayıldık, inşallah hemen uygulayacagız
    teşekkürler,
    ellerinize sağlık

    ReplyDelete
  4. çok güzel birşey süper valla bayıldım

    ReplyDelete
  5. ne kadar ip gerekiyor acaba

    ReplyDelete
  6. ne kadar ip gerekiyor acaba

    ReplyDelete
  7. derya abla çok güzel olmuş

    ReplyDelete
  8. merhaba derya hanım programınızı büyük bir hayranlıkla izliyorum elimden geldiğince kaçırmamaya çalışıyorum yaptıklarınızı evde kendimde yapmaya çalışıyorum sizden bir ricam olacak 10 farklı şekilde giyilen şalı istiyorum gönderirseniz çok memnun olurum şimdiden teşekkürler işlerinizde başarılar dilerim iyi günler.

    ReplyDelete